För snabbt

Dagarna går verkligen för snabbt, det känns som om jag inte hinner göra någonting. Men låg i sängen och tittade på veckans repriser av idol och dansfeber. Jag tycker dansfeber var rätt underhållande och förstår inte vad all kritik kom ifrån som jag har läst om i kvällstidningarna. De skänker ju pengar till välgörande ändamål och det är väl toppen! Och idol är ju hur bra som helst, upplever att de inte tar med så mycket av det som är dåligt detta år, utan fokuserar på de som faktiskt leverar! Vilket enligt min mening är helt rätt.

Nu har Maria precis åkt hem efter en mys kväll, okej jag har suttit vid datorn och hon har legat o tittat på tv :P Trevlig tjej jag är.. Dags för att hoppa in i duschen och sedan i säng. Imorgon beger jag mig till Hoting för en arbetsvecka som sagt. Hoppas på att jag hinner träffa Rickard innan jag åker också :)

 

God natt fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0