Fantastiskt

Här blir vi behandlade som prinsessor på riktigt, vi har kommit till världens bästa klinik. Personalen är helt underbara, vilken service. Vänligheten går inte att beskriva, det helt otroligt. Kliniken är så stilren, vitt, fint, lugnande, musik som är avslapppande. FANTASTISKT!
Delar rum med två andra tjejer, Heidi och Kristine. Hur trevliga som helst och det känns skönt att kunna ha någon att prata med istället för att ligga själv.

Måste tacka Maria för att det går inte att beskriva hur underbar denna kvinna är. Som ställer upp som absolut ingen annan människa någonsin skulle kunna göra. Hon tar ledigt ifrån jobbet, allt för att följa med mig, hjälpa mig, skjutsa mig. Var hittar man en sådan vänskap? Det känns inte ens som om jag förtjänar att ha en sådan här vän. Men uppenbarligen så gör jag det. Tösen är så fruktansvärt söt som ringer mig över 12 ggr för att kolla hur operationen gick. Jag kunde inte svara pga. smärtan, och jag var bara hur flummig som helst. Då ringer hon kliniken för att kolla så att jag är okej. Det finns inte ord Maria, kunde jag plocka ner stjärnorna åt dig skulle jag göra det! Du är bara Bäst och sådan här vänskap växer inte på träd så är det bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du blivit opererad? varför då?:S

2010-09-09 @ 23:12:36
Postat av: Maliln

Så länge du är anonym får du inget veta ;)

2010-09-09 @ 23:39:42
Postat av: Anonym

Hej hej!



Har du lust att ge en åsik om det nya utseendet på bloggen?

Vore kul att höra vad andra bloggare tycker!



kram kram!

2010-09-10 @ 00:09:19
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Rebecca

Hej Malin :)

Vad har du opererat dig för?

Hoppas inte det är något allvarligt. Kram och krya på dig!

2010-09-10 @ 11:07:54
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Malin blom

Hej Rebecca! Har gjort en liten skönhetsoperation:) allt är kanon o jag mår fin fint. Kram

2010-09-10 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0