Ericsson

Min Iphone är helt helt död, vad ska jag ta mig till? Jag har fått återgå till min gamla ericsson, känns sådär.
Men men, måste vänta tills fredag då jag åker tillbaka till Östersund för att få den fixad!

Natten gick bra, och man kan ju fråga sig vad jag gör uppe nu ?! Men jag har ringt hälsocentralen för att fixa alla sprutor som ska tas innan resan. Hinner inte med twinrix nu, så får ta en hawrix spruta och en poliospruta istället. Fredrik nämnde också nått om ett välbehövligt piller som kunde vara bra att ta innan resans start.

Thailand: 21 dagar, fy så läskigt underbart!

Nu ska jag kanske ta o drömma mig till paradiset en sväng då :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Har du provat stoppa i telefonen i datorn å kolla om det är nån uppdatering som behövs?

2010-09-14 @ 21:26:11
Postat av: Malin

Jo, jag har fått höra att det är så jag ska göra.. Så ska prova det sen. tack för tipset

2010-09-15 @ 00:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0