Döda mig mer ryggjävel! Kul att jag gick o...

img_6807 (MMS)

Döda mig mer ryggjävel! Kul att jag gick o la mig klockan 01.30 o vart vaken sedan klockan 05.00 nu. Någon som har ett tips på hur jag ska kunna sova på nätterna när jag bara kan ligga på rygg? Nåväl, hade en mycket trevlig kväll igår tillsammans med Rickard. Vi var och åt gott på bishop arms, åå hade sett fram emot vitlöksbröd som är en av mina favoriter, till min besvikelse visade sig det vara ett ost bröd?! Alltså två cm ost på brödet, sen var det en slags vitlökssörja på sidan om som smakade mindre bra! - till det. + får den goda blodiga oxfilétoasten, mycket bra. + till det goda vinet och sällskapet :) någonting som kan störa mig fruktansvärt är dålig service den dåliga servitrisen är ett skämt. Finns mycket att berätta men en utav sakerna som hon gjorde var att när en gäst skulle beställa en drink kl:21.50, så givk han inte det.. de stängde tydligen 22.00.  han stod frågande och sa jag Ha ookej?! Ja, det beror ju på hur snabbt du kan dricka upp den, jag vill ju inte behövs stressa dig! Säger servitrisen!! Min fråga är var är servicen i denna stad? Vill de inte att gästerna ska komma tillbaka? Själv drack jag min sista drink väldigt sakta bara för att jävlas, så vi gick 22.30. Under denna halvtimme så hann hon städa och ta på dig sina privata kläder, vilket skämt! Väntar man inte på att gästerna får äta klart o dricks upp?! Iritterande. Men förutom detta var kvällen lyckad o mycket trevlig som sagt :) nu ska jag gå o hämta min bil på stan.


Kommentarer
Postat av: Jennifer P

Hej! Nu vet jag inte exakt var i ryggen du har ont, men jag har ett tips där några ryggmuskler kan få en chans att slappna av en stund, vilket kan hjälpa vid eventulla spänningar och smärttillstånd. Om du ligger på rygg och lägger upp benen på t.ex en stol som du har framför dig (så att du får böjda ben,typ sittande ställning, fast du ligger ner, om du förstår?), hjälper de några muskler att slappna av. Ligg så i några minuter och res dig sedan försiktigt upp, det är väldigt vikitigt. Ett exempel på natten är att kanske lägga något under knäna t.ex en kudde eller liknande, för att avlasta ryggen. Hoppas du förstår ungefär vad jag menar och hoppas ryggen blir bättre!

2010-09-21 @ 21:54:08
URL: http://jenniferpettsson.blogspot.com
Postat av: Malin

Tusen tack, jag förstår vad du menar :) hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-09-21 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0