Äccckel

Nu har vi äntligen sett klart på skräckfilmerna. Blev paranormal activity, Grudge 1 och en timma av Grudge 2, höll på att somna på den sista filmen. Men det är ju ett under att jag kunde hålla mig vaken under två och en halv film vilket är en stjärna till mig. Annars så är filmer överlag ett rent sömnmedel för mig. Om de inte fångar mitt intresse från första stund så är det inte intressant! Det har svullats i chips, dip, ostkrokar, coca cola, yoghurt, mellan allt har jag kört på med mina stretch övningar :P

Blir lite mer surfande tills det är dags att lägga sig för att sova. Har ju Michaela här inatt med som hjälper mig, men sanningen är väl att vi inte vågar sova själv efter filmtittandet :P

Natti Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0