Tattoo

Imorse var jag och Michaela uppe med tuppen. Gick ner och at frukost for att sedan bege oss till en super salong vi hade hittat dagen innan. Dar skulle jag namligen antligen fa fixa mina extiensions. Efter ca: 4h var jag klar och kande mig antligen som mig sjalv igen. Saga vad man vill om mitt loshar, underbart ar det! Jag har haft det sedan jag var 17 ar, mitt egna har kan aldrig bli sahar langt eller tjockt oavsett vad alla sager. Aven om jag klipper det var 6e vecka, sa sluta upp med det tjatet nu :P

Michaela unnade sig ansiktsbehandlig (9 stegs), kan tanka mig att hennes hy var som en babyrumpa efter det.
Johan motte sedan upp oss pa salongen for att ta oss ut pa en liten shoppingtur till MBK. Herrejosses vilken tillstallning, 7 vaningar av enbart saker som jag vill ha. Skoaffarer till tusen, hur latt ar det? Gick in i en skobutik, Kom darifran med tre par, och da blundade jag nar jag gick forbi resten av skobutikerna. Magiskt! Johan han mest bara suckade over hur lyriska vi blir over hur billigt allt ar! ;)

MBK vidare till Tatueringsnissarna, hur duktiga som helst. Efter 4,5h timma av smarta sa ar den antligen klar. Nojd ar bara fornamnet! Under dessa fyra timmar han jag fundera valdigt mycket, det mesta handlade om smarta! Eftersom tatueraren inte kunde ett ord engelska, Michaela o Johan befann sig pa annat hall sa hade jag for mycket tid till att tanka. Forsokte glomma smartan men det ar det enda jag tankte pa. Nar man kanner denna konstiga kansla, hur nagon skar ytligt med nalar i huden sa kan jag fundera pa om jag ar dum i huvudet pa riktigt? Samtidigt som jag tanker denna tanke sa tittar jag ner pa armen och ser hur konstverket skapas, tanker att det ar vart det! Sen nar tatueringen ar gjord, den ska sitta har for ALLTID. Ja, da kan man ju annu en gang fundera om jag ar dum? 40 arig trebarnsmamma med liljor pa armen, ja varfor inte ;)


Time to sleep





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0