Jul/Nyår

Enligt mitt schema så kommer jag att jobba julaftonskvällen, och resterande julhelg. Det känns sådär måste jag ju medge. Hade önskat att få komma hem, umgås med min familj och haft det sådär underbart trevligt och roligt som bara vi kan ha det. Nu blir det inte så :( Jag kommer att åka hem under nyår istället och det ser ut som om jag kommer att kunna vara hemme en hel vecka då, jag längtar redan!

Jag har inte vart hemma på nästan tre månader då, vilket är det längsta någonsin.. huvva!
Jag hoppas innerligt att mamma kan komma ner innan dess om jag inte tar mig hem innan nyår, vilket ser ut som om jag inte kan göra. Att vi kan ha en riktig mor o dotter helg, det vore ur mysigt :)



Nåväl, igår var super trött när jag kom hem vid elva tiden, på kvällen. Skulle upp kl:05.00 imorse vilket inte var en trevlig tanke. Å tanken på att jag MÅSTE sova gjorde att jag inte kunde sova.. Så det var en väldigt trött Malin som masade sig upp ur sängen imorse.. Men det gick ändå. Dagen i sig har vart väldigt händelserik och lärorik, jag trivs som fisken i vattnet och detta kommer bli väldigt givande och roligt!

Nu ska jag powernapa i 20 min, sedan ta på mig kläder för att gå ut på en powerwalk, samt besöka Ica för lite inhandling av mat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0