Intensiv dag

Som sagt, min dag har bestått av möten. Först personal möte där allt blev så underbart bra inför nyår och dagarna efter jul. Jag kommer att komma hem till annandagen, och då blir det hemmvändar match på ishallen, annandags dans där jag får träffa alla nära o kära, samt det viktigaste av allt, att jag får träffa min familj vilket jag då inte gjort på 3 månader! Herregud vad jag längtar!
Vi börjar på schemat imorgon på mitt nya arbete vilket känns kanon, allt har gått så snabbt och så otroligt bra att jag inte kan förstå vad jag gjort för att förtjäna detta. Visst ja, imorgon ska jag köpa en trisslott och vinna 50.000 kr i 50 år.. Det får jag inte glömma!

Mitt andra möte som jag var på idag kommer att göra en viss förändring i mitt liv och det är bara jag som kan bestäma hur stor förändringen kan bli. Visst, jag känner mig väldigt osäker när jag står inför nya valmöjligheter, beslut och vet ibland inte ut eller in. Jag tycker inte det är kul och jag blir förjäkligt nervös. Men sen står jag ändå där, beroende på vad jag ska göra, jag utför det och lyckas oftast! Gör jag inte det, så är det bara att försöka igen eller strunta i det. Jag försökte iallafall en gång och det är nog så bra, jag menar då vet du att; okej, detta var inget för mig nu ger vi oss på nästa utmaning. Jag tror att många generellt måste sluta vara rädd för att misslyckas, det är ju av misstagen vi lär oss. Och vi måste våga för att vinna!

Jag känner mig så tillfreds med tillvaron just nu, jag skulle kunna gå ut på gatan naken och dra av en riktig ful dans. När människor skulle titta på mig skulle jag skrika att jag dansar för att jag är lycklig och jag är naken för att det är det bästa som finns! Just det..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0