Hosta

Jag känner mig som en påse skit, täppt i näsan, hosta som inte vill ge sig. Gillar inte när det killas i halsen sådär retsamt! Ögonen känns bara trötta även om jag sovit flera flera timmar. Det kännns helt enkelt inte bra. Jag får lite panik eftersom att det är min första arbetshelg, ska jag vara sjuk då? Imorgon har vi möte så då hoppas jag att jag är någorlunda frisk så att jag kan närvara. Så får chefen avgöra om jag kan arbeta eller inte. Ska även på ett annat möte under kvällen imorgon, ev. ett nytt arbete som jag kan ha vid sidan om det andra..

Men, idag blir det en inne dag, tänker bara dricka varma drycker och kura ner mig under täcket.
Kan inte bara någon komma med lite godis, chips och dricka, samt tycka lite synd om mig. Det hade varit toppen!


Det är sådana här dagar som jag längtar tillbaka till värmen och avkopplingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0