Helg

Äntligen får jag göra helg, jag har helg! YES! Det är så skönt och jag är ledig tills måndag eftermiddag :) Jag undrar vad denna helg har att erbjuda? Imorgon vankas en hel mys dag med Maria, shopping, en god lunch på stan och sedan utgång! Lördag och söndag har jag inga planer alls och det kan vara lika skönt så att ta det som de kommer..

Shit vilken zoombie jag vart hela veckan, länge sedan jag vart så himla trött. Men det är väl som alla säger, nya intryck överallt, min lilla hjärna klarar väl inte av det helt enkelt!

Nu har jag tvätt tid och jag hatar att tvätta, det är så jobbigt att hänga upp, vika ihop, o in i garderoben.. suuuck!
Men det måste göras och än sålänge har jag ingen betjänt som tar hand om allt kraffs.. Men den tiden kommer, var så säker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0