Kärlek

Dagarna bara försvinner, hinner inte ens kliva upp så är det kväll igen. Min dag startade iallafall kl 06.00 då telefonens larm gick igång. NEEEEJ var det jag tänkte! Jag vill verkligen inte kliva upp, jag snoooozarr i evigheter och paniken springer sig på, FAN jag får inte komma försent till utbildningen. Flyger upp ur sängen, gör mig i ordning, äter min frukost och kilar ner till spårvagnarna. Kommer först av alla till sjukhuset och inser att jag stressat förgäves. En person kommer tom. försent!? Om det är något jag aldrig gör så är det att komma försent.. Fint folk kommer ALDRIG sent är mitt nya ordspråk!

Utbildningen i trakeostomi var iallafall väldigt bra och det känns nästan som om jag kommer att bli ett litet proffs i denna kategori. Men det är utvecklande och roligt!

Vidare hem där en helt utslagen Maria ligger i sängen varpå hon utbrister: - jag har varit kissnödig hela natten och jag orkar inte kliva upp för att det är så skönt att ligga här. Då har hon alltså legat 13h o vart kissnödig.. Haha du är för söt du, och en underbar sambo!

Hon gjorde sig iordning och vi åkte ner på stan för att shoppa lite välbehövliga saker till morgondagen då det vankas permiär på Göteborgs uteställen och dansgolv. Vi får då inte glömma drinkarna ;)


Maria står nu och steker vitlöksbröd och till det tar vi en baileis, Det är ju trots allt bara torsdag en gång i veckan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0