Dagen har vart hur lång som helst, klev up...

img_6807 (MMS)

Dagen har vart hur lång som helst, klev upp klockan sju åt frukost i lugn o ro. Begav mig senare ner till stan med buss för att sedan ta mig vidare till min intervju med spårvagn. Shit, höll verkligen inte på att hitta.  Jag blir så nervös när jag inte riktigt vet var jag ska. Sitter och blir rädd att jag ska komma försent, missa hållplatsen och de ena med det fjärde! Kom iaf i tid, intervjun kunde inte gå bättre eftersom jag gick därifrån med en anställning, så jag är anställd fr.o.m. Idag :) helt underbart! Nu ska här firas med en god middag, Anders kommer också förbi vilket ska bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0