Vad tusan skulle jag göra om inte du fanns...

img_6807 (MMS)

Vad tusan skulle jag göra om inte du fanns Maria? Du finns där alltid, det är dig jag har så förbannat roligt med! Som i veckan när jag tappade min nyckel i springan inne på bajamajjan. Vad gör du? Jo, du ställer dig på alla fyra och börjar gräva under skit toan med en pinne för att "gräva" fram nyckeln. Pinnen var så smal att den höll på att gå av :p ropar efter en man i sina bästa år, han lyfter upp bajjamajjan och så snabbt du ser nyckeln så dyker du efter den! När nyckeln är i din hand kommer du på att den legat under massa kiss och bajs! Herregud, så vi skrattade!!! Skulle ställa upp så att jag slapp gräva. Under dessa stråk och yran dagar kan jag inte glömma våra timmar i olearys tältet med massa rose, vår ljuvliga sång till marmelad orkestern, shootar på marite, eller när vi shaaakade våra rumpor ute på nått dansgolv! Du är helt enkelt för bra för att vara sann, och om jag vart kille så skulle du vara min tjej! KÄRLEK <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag blir ju rörd samtidigt som jag inser va äcklig jag var. Men vad gör man inte för dig? Tur att det fanns sprit-tvål där sen. Haha. "och om jag vart kille så skulle du vara min tjej" va gulligt, jag känner likadant!

2010-08-04 @ 15:31:42
URL: http://andshesay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0