Utvilad

Jag sitter på jobbet nu och känner mig för första gången på evigheter.. utvilad! Ihelgen har jag sovit och det var välbehövligt. Kanske jag sakta men säkert kan få börja känna mig lite piggare snart.

Igår vaknade jag av att solen sken in genom fönstret, vilken härlig känsla! Humöret blir ju som så mycket bättre direkt. Michaela mötte upp mig efter vägen, sen tog vi oss en sväng ner på Max och svullade i oss massa mat.
Njöt sedan av solen på hennes balkong, och pratade om kost och träning. Suck, så mycket fakta det finns om detta, gör att jag aldrig blir riktigt klok!

Åkte sedan hem för att packa väskan, slutade med att jag somnade och sov fram till 21.30. Insåg då att det blev försent för att åka upp till Hoting. Åkte på maxi, inhandlade massa mat, tankade bilen o åkte sedan hem, stöp i säng tills väckarklockan ringde 04:45. Körde till Hoting o nu sitter jag på jobbet i Bellvik.
Jobbar till 21 och åker sedan tillbaka till Ösd.. Hej, här kommer fartdåren som kan köra Hoting-Ösd med förbundna ögon!


Tyvärr är Östersund alldeles för litet, på nått sätt så känner alla varandra.
Så himla tråkigt när man träffar en ny person, som man tycker är trevlig och kanske vill träffa och lära känna mer. MEN sen finns det ett stort men, då visar det sig att den här personen är barndomsvän med en person som jag aldrig ens vill titta åt! Jag skulle inte ens pissa på honom om han brann, jag hatar honom mest av allt i hela världen! Varför ska jag ha en sådan otur hela tiden? Varför kan det inte bara få vara frid och fröjd?
Plus att den här personen hotade mig ihelgen, hot? Ja, jätterädd jag blir, det är bara så patetiskt och jag blir bara ledsen, ledsen över att det finns sådana människor i denna jäkla värld!


Tack två av alla bästa för att ni finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0