Tusen saker, tusen funderingar

Morning!

Sitter här och funderar fortfarande hur blir det idag egentligen?

Nåväl, jag ska iallafall till Stockholm. Men jag vet ännu inte om jag kommer att flyga eller åka bil. Sitter o väntar på om Maria bestämmer sig för att hänga med eller hur hon gör. Skulle vara hur skoj som helst om hon följde med på min lilla road trip.

Om hon gör det så åker vi i eftermiddag. Sen kommer förmodligen Tommy att fota oss imorgon. Härligt med en annan miljö. Spännande.

Ja, överaskningsfesten för Karin o Haake blev ju väldigt lyckad! (Om inte Halvarsson hade försagt sig) :P
Jag, Karin, Snigel, Halvarsson o Haake = vilken dream team. Vin/champange/Öl, kunde väl inte sluta på något annat vis än en ren katastrof om Karin får berätta ifrån hennes synvinkel. ;)

Vi berättade historien om Bosse (den enda o sanna kärleken för Karin), det enda som gick fel var att vi inte kom ihåg dikten gick. Be en gud att den inte hanmar i orätta händer ;)

Sen somnade vi alla i min säng, dagen efter så bjöd jag på en riktig pannkaksfrukost vilket var uppskattat!

Nu väntar jag med en klump i magen på att Maria ska höra av sig med positivt besked..


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer alltid med positiva besked. ;D

2010-08-25 @ 11:19:49
URL: http://andshesay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0