(Trött och sliten Malin) Fiin väder mina v...

img_0306 (MMS)

(Trött och sliten Malin) Fiin väder mina vänner:) Jag jobbar (som vanligt), fick en frågan om vad jag egentligen arbetar med så kan ju ta och berätta det.. :) Arbetar som personlig assistent i Hoting till en underbar liten 2,5 årig pojke. Sedan arbetar jag som personlig assistent till en 23 årig, fantastisk tjej i Östersund. Båda är tillsvidareanställningar så det är fullt upp. Då jag vart i Gbg tex. Beror på att brukaren befunnit sig där, och personliga assistenter befinnrt sig där brukaren är så ibland blir det lite resande av olika anledningar. Men det är bara roligt! B&Bevents är mitt företag som jag och Michaela har tillsammans. Det är nystartat och bland det vi har planerat nu är vår modevisning som kommer att hållas på Gamla Teatern i Östersund under hösten.  Ja, det är väl det här jag pysslar med arbetsmässigt, hoppas ni blev lite klokare :) ut i solen med er nu! Ta en öl för mig, jag är ju som sagt nykterist på bestämd tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0