Skogen

Kommer precis hem ifrån jobbet, tänkte gå o lägga mig för att sova men kan inte motstå Michaelas o Marias idé om att åka till skogen för att plocka bär! Haha, när gjorde man det sist? I mellanstadiet när vi blev tvingade att plocka bär till skolans matsal en hel dag. Minns den där makaronilådan vi alltid fick så snabbt vi skulle iväg någonstans. Idag blir det ingen makaronilåda, jag tar med mig en pizza istället ;)

Så, nu har jag tagit på mig skogsmullekläderna och är redo för att plocka bär. Hörde något om att vi skulle koka sylt sedan också. Den här dagen kommer att bli spännande, det enda som gör det mindre spännande är att det finns björnar så OM jag träffar på en björn så avlider jag..

Nu kan Maria gärna få komma, sen hämtar vi upp mickan o drar därefter till en Ica affär o köper mat!
Maläng/Malång, ja vad det nu heter, det är dit vi ska :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: MiBa

haha.. måläng heter det!! och dig tänker jag inte ha med i skogen någe mer ;)

2010-08-30 @ 16:16:04
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0