Plugg?

Okej gott folk, jag ska börja plugga igen. För er som inte vet så läste jag tidigare vid Mittuniversitetet, sjuksköterskeutbildningen. Efter ett år av studerande orkade jag inte mer, berodde till stor del på det förhållande jag levde i. När man pluggar behövs det 100% fokus på det och inte 100% fokus på att bråka och bli sams..

Så jag tog ett studieuppehåll på ett år och insåg sedan att jag nog inte var redo för att plugga, plus att sjuksköterska är inte det jag vill bli. Anledningen till att jag valde sjuksköterskeutbildningen var att jag vill utvecklas och inte stanna som undersköterska. Det räcker inte för mig..

Nu har jag äntligen hittat en utbildning via Lernia, och den är bara på två år, passar utmärkt!
Ska bli så spännande! Vet dock inte när jag ska hoppa på utbildningen men det blir inom det närmaste året..

Det är iallafall en chefs och ledarskapsutbildning jag ska läsa.. Jag kommer bli en jävligt bra chef, så det så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-12 @ 02:01:57
Postat av: Carro

den vill jag mää gå

2010-08-19 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0