Övernaturliga ting, kalla det vad ni vill...

Övernaturliga ting, kalla det vad ni vill! Jag har alltid trott på att det finns någonting som inte går att förklara. Sedan jag var liten har mina föräldrar berättat om saker som hände i vårt hus. Vi behövde inte vara rädd eftersom att det inte var "farligt"! Shit hände? Jag vågade inte vara själv hemma, vid 15 års ålder släppte det. Ingen trodde på saker jag berättade om. Men så en kväll när jag och en kompis kom hem ifrån ett disco fick hon och jag höra det mamma o pappa pratat om. Vi sov inte den natten.. Efter några år började det hända saker igen.. Och det sista halvåret går inte att beskriva! Tänker inte skriva om händelserna här i bloggen då jag kanske uppfattad fel! En galen tjej med påhittade historier?! Men tro vad ni vill, det jag har sett denna vecka och hört går inte att beskriva. Det är både med kalla kårar och med otrolig spänning som jag inte kan släppa dessa oförklarliga upplevelser. Ska jag kalla det "gåva"?


Kommentarer
Postat av: Jempan

Alltså shit malin, jag tror helt på dig, det finns övernaturliga ting, det är jag helt säker på1

2010-08-09 @ 10:45:49
Postat av: Madde

Jag vet! Jag har oxå varit med om en massa sådana saker, men de är ingenting jag pratar om eftersom jag är rädd att folk ska uppfatta mig som galen :P



Kram på dig fina!

2010-08-10 @ 23:41:19
URL: http://flukta.se/bloggar/madeleine-borg
Postat av: Malin

Jempan : Det där huset är sjukt otäckt. Det dumma är att jag inte tror att de är speciellt snälla, har jag fel?



Madde: Nä, jag pratar ju bara med dem som jag vet tror på sånt här. Men ändå känner jag mig hur fånig som helst :S Stoor Kram!

2010-08-11 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0