Ny energi!


Jag har sovit i 10 timmar, jag är så utvilad och glad att det är svårt att beskriva. Att jag är ledig idag och att solen skiner gör det inte ett dugg sämre! Har precis ätit frukost, och tänker ta tag i den förbaksade kattlådan! Det stinker inne i lägenheten, för det andra måste jag nog dra en vals med dammsugaren också :(
Avslutar med en foxtrott med skurkäppen!

Sen ska jag upp Fia på stan, kanske blir lite fönstershopping. Jag måste lära mig att hålla i mina slantar.. vilket jag inte är speciallist på. Jag minns så väl när jag började tjäna pengar när jag var 13 år. Sparade varje kvitto för att sedan kontrollera mina inkomster och utgifter, en dag så saknades det 50 öre som jag inte hade enaning om var det tagit vägen. Jag satt vi köksbordet och var lite smått förtvivlad, 50 öre?! Nu försvinner tusentals kronor som jag inte vet någonting om, en axelryckning är vad som händer nu förtiden. SUCK!

Nåväl, städning en dusch och ut i solen var det.

Men här har ni ett smakprov ifrån torsdagens fotografering, fler bilder kommer inom kort, snyggare, hetare, bättre ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0