MX3

Hade en trevlig kväll med igår med miss M, Tack för det vännen! Efter en något sen middag vid 22.00 så dök Maria upp strax efter och förgyllde vår tillvaro.

Dagen har hittils spenderats med datorn i knäet liggandes i sängen. Druckit cola och käkat rester ifrån tacosen, gott! Både Maria och Michaela har vart hit och berättat om gårdagens bravader, alltid lika roligt att höra dagen efter vad som hände på kvällen/natten. Härligt med ett gott skratt..

Jag hoppas innerligt att Michaela kommer hit ikväll, jag vill inte vara själv det finns verkligen inget som är så tråkigt! Jag är verkligen beroende av att ha människor kring mig. När jag vart själv i 4h så har jag fått nog :P


Hoppas ni har en trevlig lördag kamrater.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

2010-08-15 @ 23:10:47
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0