Lugn dag!

Har fått iordning hemma, kattlådan är städad och jag är ganska rastlös.
Tog en sväng på stan med Fia och vi lunchade på Pause.. Gick runt i olika affärer för att kolla på rean och de nya höstkläderna som kommit in, älskar höstkläder. Jag längtar tills det blir kallt så att jag kan få dra på mig en mysig kofta, tända lite ljus och bara mysa.

Eller det är nog precis vad jag ska göra ikväll, åka på affären, köpa lite gosaker, tända ljus och titta på en film. Denna lördagen är den första som jag inte har några planer alls. I vanliga fall så arbetar jag eller så ska det styras upp något kalas..Det är svårt att inte ha några planer?! Men jag ska försöka njuta så gott det går av denna kväll.. Nu ska jag klä på mig och ta en tur på coop för att inhandla lite gosaker! 

Hoppas ni får en trevlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0