Lite Stråk Och Yran Pics




Det var förfest hos Carro och Kajsa, hos Marika och på ett piratskepp. Ena dagen fick vi åka med, andra gången blev vi avslängda. Haha! Om det inte tog en sådan tid att ladda upp hade ni fått fler bilder, men det kommer!

Nu ska jag sova i 45 minuter innan det är dags att bege sig mot Hoting för arbete. Eftersom jag bara sovit fyra timmar inatt så kommer denna dag att bli en dag bli ett helvete! Nu när jag är trött så inser jag att det kanske blev lite för mycket med två anställningar :S

Hoppas ni får en trevlig dag, jag längtar tills jag får lägga mig i mitt flickrum, i min säng och förhoppningsvis sova i minst sju timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0