Ipren

Ookej, jag har tagit en ipren och en dusch. Nu ligger jag i sängen och tänker lägga ner verksamheten!
Dessa dagar har jag verkligen kämpat mig igenom, många arbetstimmar på få dagar gör att huvudet inte riktigt hänger med. Så imorgon jobbar min älskade mamma istället för mig och jag jobbar igen den dagen på måndag.

Har aldrig kommit på tidigare att det finns en nackdel med att vi arbetar på samma arbetsplats. Men idag slog det mig verkligen vad som är nackdelen, jag är krasslig och helt slut, min mamma arbetar också mycket men för att jag ska få sova ut och vila igen mig så åker hon och jobbar imorgon även fast hon också skulle behöva få vara ledig. Det är det stora minus som finns, när moderskänslorna tar över.. Jag får dåligt samvete men jag vet ju att det är bäst ändå eftersom att det gäller att vara 100% fokuserad på vår arbetsplats. 



JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! <3
Jag önskar att det var alla förunnat att få ha den relationen som vi har!
Du är bäst, alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0