Hösten är här

Usch, idag är det verkligen höst. På med vantar och tjocktjockar nu när jag har vart ute på arbetet, det är ju bara i slutet på augusti. Herregud, ge mig sol! Jaja, annars har det inte hänt så mycket.. Jobbar nu heldagar fre, lör och söndag. Efter det får jag tillbringa veckan i Östersund. Samt att jag och Maria ska ut på äventyr i veckan, mer om det senare.

Just, har ju fått bilderna av Tommy. Så spännande att titta igenom, finns en del bra. Nu håller jag på att ladda ner bilderna som jag och Maria tog gemensamt, vill se dom nu! Bara 40% kvar :)

Här får ni några smakprov, fler kommer senare..


Fotograf: Tommy Jonasson

Det kommer mera... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0