Efter allt arbete igår så begav jag mig åt...

img_6807 (MMS)

Efter allt arbete igår så begav jag mig åter till Östersund och nya äventyr. När gummistövlar, bonnskjortan, klänningen, smycken mm var packat åkte vi till Maria för att göra oss i ordning. Lösögonfransar, smink och hår - check, så satte vi oss i bilen. Färden gick mot Gällö och Revsund. Exallterade och med ett litet pirr i magen så var jag förväntansfull inför denna fotografering! Jag och Maria träffade nämligen en fotograf på stråket som var intresserade av att fota oss. Vi var såklart inte sena att hänga på eftersom att allt var väldigt seriöst och välplanerat. Väl framme i Revsund fick vi fotas i en liten annorlunda miljö, älskart! kan inte annat säga att de blev kanon! Så fruktansvärt roligt och jag tror knappt att det är vi på bilderna :) Jag är så förväntansfull på resultatet så det finns inte! Tack Tommy och Henke för en lyckad och rolig kväll/natt. Ser redan fram mot nästa gång :) trötta efter fotograferingen åkte vi hem, tog en korv på Statoil och ramlade död i sängen.. Med ett leende på läpparna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! vad fina bilderna blev:) såg några hos maria:) en fråga, vad är det du jobbar med? Jag har undrat länge över de.. jag fattar inte allt med modevisningar och att du är i GBG ? och i stan och så:P B ochB ?? haha hoppas du förstår? :)



Värdelns finaste du!:)

2010-08-06 @ 13:03:33
Postat av: Malin

Hej! Har gjort ett inlägg nu där det finns en förklaring till vad jag arbetar med:) tack för komplimangen! Vem är du då Emma?:)

2010-08-06 @ 18:09:26
URL: http://missbloomster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0