Dubbelt upp

Sitter på mitt arbete men kan ändå pyssla på med företaget, inte dumt. Har fått iväg en del viktiga mail till andra företag också, hoppas på bra respons. Har även nu ett samarbete med John Bauer Gymnasiet vilket är otroligt kul att de nappade på idén!

Nu ska bara hemsidan byggas upp, vilket kan vara lite klurigt. Framförallt när det ska se profesionellt ut!
Men det ska jag nog fixa tillsammans med min vapendragare Michaela!

Så efter arbetet idag, (slutar kl:21.00) åker jag vidare hem till Östersund. Blir nog till att sitta uppe hela natten för nu är det på G på riktigt, känner mig laddad nå jävulst! ;)

Sen är ju självaste Martin hemma i Sverige igen, han har vart borta alldeles föör länge. Glad att du är tillbaka, KÄRLEK <3



Fotograf: Tommy Jonasson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0