Bilder bilder..




Fick lite sömn inatt, pga. alla spökerier! Tänkte och tänkte hur detta kan komma sig men väljer ändå att accpetera att det är som det är. Jag har iallafall en skyddsängel och det känns ju tryggt :)

Jobbade över idag på arbetet, kom hem och då var det ett sjuhelsikes liv i trappuppgången. De höll nämligen på att byta ytterdörren. TACK, inte en dag försent då jag trodde att människorna stod i hallen när de pratade utanför.

Packade ihop kläder och begav mig på gymmet för ett pass. Om vi säger såhär så känns det att jag inte tränat på 7 veckor! Skämms.. Svag och less.. Två månader kvar till Thailand och kroppen måste trimmas ;)

Kom hem och fick ett smakprov ifrån torsdagens fotografering, Ååå bilderna blir så himla bra och det är så roligt!
Snart får ni se dem. Det sprids redan nya planer..

Maria gumman har bjudit mig på mat, bortskämmd! Kommer bara hit och tar för mig :) Nu ligger vi i sängen och surrar, tittar på tv och jag är faktiskt också lite irriterad! Det ger väl med sig snart..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0