48

Nu är jag hemma, efter tre timmars sömn inatt känns huvudet ganska så segt. MEN jag vägrar sova på min lediga dag. Fanns såklart ingen tvättid förens på måndag, suck! Vad gör jag av alla mina kläder? Gömmer dom under bordet i min lilla skrubb? Får väl ta hem allt till Hoting ihelgen, slutar med att mamma tvättar allt. Som tur är kommer hon inte vara hemma så då kan hon inte hjälpa mig :P

Annars så stökar jag och donar i lägenheten, frågan är hur det kan bli så stökigt på en sådan liten ytan, framförallt då jag nästan aldrig är hemma?

Sen en piss sak, känns som om jag fått UVI också, nej å nej. Måste vara det värsta som finns att springa på toaletten stup i kvarten. Nåväl, ska väl ta mig ut på den där powerwalken nu, gruvar mig som tusan.. 48 dagar kvar, vad gör man?

Så, ingen rast ingen ro..

Föresten, ni måste kolla in Marias blogg, där hon drar en snabbversion om våran sk. kärleksrelation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0