45 dagar

Back to work och en 13h arbetsdag.. Är ju nedräkning på detta arbete nu, har inte alls många dagar kvar innan jag säger upp mig och slutar :( Anledningen är såklart att det tär något fruktansvärt att hålla på att åka 15 mil fram o tillbaka hela tiden. Har inget med själva jobbet och arbetsplatsen att göra. Känns som om jag bor i bilen och är det något som jag är bra på så är det att packa resväskan! Ska bli skönt att få en normal vardag där jag få tillbringa min lediga tid hemma i Östersund :) Så september är min sista månad här...

Lördag och 45 dagar kvar till Thailand, helt fantastiskt! Drömde om det inatt och kunde inte förstå hur jag skulle kunna få vara ledig i 5 veckor. Det har aldrig aldrig någonsin hänt.. Åå det pirrar i kroppen av spänning!
Denna resa kommer bli något utöver det vanliga, det är jag säker på!

Jag och Maria Pettersson

Fotograf: Tommy Jonasson

Helt klart favorit bilden på oss tillsammans.. Vill bara se mer av dessa bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0